NOTICIAS Y PRÓXIMOS ENCUENTROS

25 NOV

"Jornadas y encuentro literario en estremeñu" el martes 25 de noviembre a las 19h. en La Puerta de Tannhäuser de Plasencia

El martes 25 de noviembre a las 19h. se celebrarán las jornadas y encuentro literario en estremeñu, organizado por OSCEC y la Editora Regional, en La Puerta de Tannhäuser de Plasencia.

El martes 25 de noviembre a las 19h. se celebrará el evento: Jornadas y encuentro literario en estremeñu, organizado por OSCEC y la Editora Regional, en La Puerta de Tannhäuser de Plasencia. 

Participará el autor Antonio Garrido, traductor a fala y estremeñu de El Principito. El ciclo de encuentros se inaugura en nuestra librería de Plasencia. A continuación recorrerán otras localidades de la geografía extremeña: Azuaga, Villanueva de la Serena, Badajoz, Mérida o Cáceres.

El OSCEC (Órganu de Siguimientu i Cordinación del Estremeñu i la su Coltura) es una entidad fundada en 2011 dedicada a la promoción y seguimiento del extremeño y su cultura. Colabora con la Junta de Extremadura para llevar a cabo diversas iniciativas culturales, incluyendo estos encuentros literarios por diversas localidades de Extremadura.

Dendi 2011 que hue entangá comu associación sin ánimu de perreteu, Oscec a estuyau i envestigau la habra delas comarcas d’Estremaúra, trebajandu nel desenreoamientu duna norma ortográfica pala su trasmissión escrevía, i de materialis pal su deprendimientu, a más del eshuerçu sin atajal de difundimientu i l’enseñaeru dela luenga en tolos andalis dela sociedá. La horman ogañu 250 pressonas de destintus puebrus i ciais d’Estremaúra.

Las lenguas no se desparecin dun día pal otru. S’apagan a pocu a pocu, quantis que dexan d’aprendel-si, de gastal-si, de valoreal-si, L’estremeñu entovía está velaquí. En palabras que reconocis, en espressionis que ás sentíu de siempri, ena horma de palral dela tu tierra. En OSCEC trebajamus paque essa vós velaí no s’apagui. El hazel-si sociu es abondu más qu’ajuntal-si a una assoçación: es arrimal al afiamientu delo que mos hazi solus.

L’estremeñu tien huturu. Peru no lo tendrá de segu propiu.

 

Volver